Jumaat, 11 September 2009

KERAJAAN PKR YANG LULUS TAPAK KUIL DISEKSYEN 23




Kenyataan Khalid ibrahim 5 9 09 "Saya terpaksa menangguhkan cadangan itu (memindahkan kuil) disebabkan kebanyakan pemilik-pemilik rumah di situ tidak bersetuju.
"Saya menerima pandangan rakyat di Seksyen 23 dan kerajaan negeri akan terus mencari penyelesaian di Seksyen 19 (lokasi asal kuil) yang juga terdiri oleh penduduk Melayu (dan) Islam majoriti."
Tegasnya, PKNS diarahkan mencari suatu tapak yang lebih sesuai untuk dijadikan tapak kuil yang baru, bagi memindahkan kuil lama dari Seksyen 19 kelak.
………………………………........................................

Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad yang turut mewakili kerajaan menegaskan bahawa isu kuil di Seksyen 23 hanya suatu cadangan daipada PKNS sendiri, bukannya kerajaan negeri.Jika Khalid Samad kata begitu
DOKUMEN DI BAWAH NI APA?

Katanya lagi, "sekiranya kuil tidak boleh dibina di kawasan majoriti Melayu, bermakna tidak ada mana-mana tapak boleh dibina kuil di Shah Alam, semuanya (penduduk) majoriti Melayu. Islam tidak mengajar penganutnya menafikan hak penganut lain."

Adakah Khalid samad tidak faham atau buat buat tidak Faham kehandak penduduk Mereka tak nak Kuil didirikan dalam kawasan mereka,bukan membantah Mendirikan Kuil dalam Shah Alam..
Tidak Betulah jika Khalid Samad kata tak ada mana mana tapak boleh dibina Kuil di Shah Alam semuanya penduduk majority Melayu.
Nak kata bodoh !!!! Khalid Samad ni dah jadi wakil rakyat.
Agak-agaknya wakil rakyat bodoh yang sesuai untuk Khalid Samad
Seksyen 22 tu apa ? Bukan kah tapak kuil yang telah disediakan oleh Karajan BN dulu begitu juga diseksyen 18
Jika Khalid samad mengatakan islam tidak mengajar penganutnya MENAFIKAN hak penganut lain.Bagaimanapula yang islam mengatakan,jangan kamu cenderung…Khalidsamad tahu ayat ni ada dalam quran dan dok tan mana

Beliau juga menasihatkan segelintir individu yang hadir agar berhenti mencemuh inisiatif kerajaan negeri serta penduduk bukan Islam.

Katanya lagi,”Beliau juga menasihatkan segelintir individu yang hadir agar berhenti mencemuh inisiatif kerajaan negeri serta penduduk bukan Islam.
Khalid Samad sudah lupa dia sebagai ketam mengajar anaknya berjalan betul dia selalu mencemuh kerajaan BN dulu kerana dia tidak berjaya selasaikan isu KUIL

Khalid Samad mengajar rakyatnya bersikap adil.tetapi dia sendiri spt jari
K..... berkait
8 MEMORANDUM yang dihantar ditong sampahkan."" kalau tidak," kenapa ? tak balas

Khalid Samad lupa..yang memulakan isu ini ,""dia dan Rodziah Ismail..yaa lah dia sendiri pun sama dengan Hindu

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama