Selasa, 8 September 2009

PAKATAN HARAM BOHONG RAKYAT

MANGKUT SAKTI

Cadang Seksyen 23 tapak baru kuil


KERATAN Kosmo! 6 September lalu.


SHAH ALAM - Kerajaan Negeri Selangor semalam memilih satu kawasan di Seksyen 23 di sini untuk dicadangkan sebagai tapak baru bagi memindahkan Kuil Sri Maha Mariamman di Seksyen 19.

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim; Anggota Dewan Undangan Negeri Batu Tiga, Rodziah Ismail; Anggota Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad; Datuk Bandar Shah Alam Mazalan Md. Noor dan Pengurus Besar Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor, Othman Omar turun padang semalam untuk meninjau lokasi pemindahan kuil itu.

"Hasil tinjauan kerajaan negeri ke Sekyen 18, 19, 20 dan 23, Shah Alam, sebuah lokasi yang terletak di dalam kawasan Seksyen 23 dicadangkan sebagai tapak baru pembinaan kuil untuk menggantikan Kuil Sri Maha Mariamman Seksyen 19," menurut kerajaan negeri dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini semalam.SUMBER KOSMO


PENIPU YANG ADA LESAN MENGATAKAN

Kerajaan Negeri Selangor semalam memilih satu kawasan di Seksyen 23 di sini untuk dicadangkan sebagai tapak baru bagi memindahkan Kuil Sri Maha Mariamman di Seksyen 19.

TiADA TAPAK BARU YANG DIPILIH SEMUANYA TIPU..PILIH KAT MANA JIKA TANAH DAN TEMPAT YANG SAMA..PAKATAN HARAM CUKUP SUKA MENGELIRUKAN RAKYAT
PATUTLAH KEPALA LEMBU DIHADIAHKAN OLEH RAKYAT PADANYA
PAKATAN HARAM PUN MACAM LEMBU JUGA

CCTV SUDAH MELAWAT TAPAK BARU YANG DIKATAKAN ITU,,SEBENARNYA MASIH DITEMPAT DAN KAWASAN YANG SAMA

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama